trendplog: autumn/ winter ’15

hoi allemaal,

Soms nog een zonnig dagje, maar de meeste dagen hebben al regen gegeven. Je merkt dat we meer richting de herfst gaan. Wat ik eigenlijk ook een heel mooi seizoen vind! De mooie roest kleuren zoals oranje en koper en ook kaki, zo mooi! lekkere sjaals om en heerlijke truien. ja, de herfst mag er zijn. Vandaag deel ik daarom ook wat leuke herfst trends met jullie. Natuurlijk ben ik geen expert maar ik vind het wel leuk om up- to- date te zijn. Daarom ga ik de volgende “trend” artikelen trendplogs noemen! Nou genoeg gepraat en snel door naar de trends!

1.de coltrui

heather-grey-forever21-oversized-turtleneck-sweater-screen

img-thing

Je ziet de coltrui veel gebreid, grof en fijn. Het is lekker warm en je nek word niet koud. Een lekker warme herfst en winter trui om in duiken. (foto 1: forever 21)

2. de v nek

hmprod (1)hmprod

De v hals zie je ook deze herfst en winter. De v hals is vrouwelijk en geeft een leuk effect op je blousje, trui of shirt! (foto 1&2 h&m).

3. (trench) coat

de prachtige (en chique) coats komen weer helemaal terug, in een mooie taupe kleur of gewoon zwart , je ziet ze weer. Je kunt ze bij heel veel winkels krijgen, primark heeft elk jaar ook weer een groot assortiment jassen.

bcbf4b1521c98b06ad6761ebe1770a63shopping

4.de wijde broekpijp/mom jeans

aanbeland bij nummer 4, gaan we het hebben over de wijde broekpijp. Ik weet eerlijk gezegd nog niet zo goed wat ik hier van moet vinden, ik vind het bij een jeans wel mooi die (een beetje)

wijd is maar ik moet nog even wennen aan de wijde pijp. in de zomer zag je de stoffen broek met een printje veel, nu krijg je meer de nette broek.

7d5b8fc2d39776ebf8da2aab639a827ehmprod (2)(foto 2 h&m)

5. chesea boots

chelsea boots ga je waarschijnlijk veel zien deze herfst en winter. chelsea boots zijn laarsjes met aan de zijkant een stuk elastiek. leuk te combineren onder.. eigenlijk alles.

azz22105_black_default_xl_3vanharen-graceland-chelsea-boots-zwart

(foto 1 boohoo, foto 2 van haren, heb ik zelf )

Dit was het alweer, ik hoop dat jullie het leuk vonden en tot snel! x

liefs,

Rhodé

7 thoughts on “trendplog: autumn/ winter ’15

Geef een reactie

