My way to a new room!

image

Hoi allemaal,
Voor mij is het al weer even geleden dat ik iets poste, dus bij deze. Het begon allemaal bij mijn “zithoekje” wat ik anders wilde. Ik zat vol ideeën en het was gewoon niet mijn stijl. Ik kwam na zoeken en zeuren erachter dat ik nieuw behang wilde, na een beetje snuffelen en denken, wist ik het zeker, een nieuw velletje op de muur. Met dat in het achterhoofd weer even door zoeken en mijn ideeën brandde los. Ik wist het zeker een slaapbank, want dan kunnen er vriendinnen slapen en kan ik lekker zitten. Ik helemaal blij met de nieuwe bank. Toen lekker gedecoreerd en gedacht. Toch klopte er iets niet… De kamer was te groot en ik kon geen hoekje maken. Met dat idee ging ik verder, toen was mijn kast te klein, (wat ben ik toch een zeur ;-p) dus kamer te groot kast te klein. Mijn handy dandy vader kwam met het beste idee ooit, een inloop kast en daardoor zou ik weer hoekjes hebben. Mijn vader maakte de kast en het werkte! Mijn vader heeft mijn bureau ook zelf gemaakt die wat groot was. En mijn moeder en ik vonden hem niet mooi, dus ik heb een nieuw klein bureautje voor mijn verjaardag. Ik kan nu eindelijk alles wat ik wilde, en ondertussen kreeg ik nieuw behang. Nu zit ik hier met een behang loze muur die binnenkort beplakt zal worden. En dan even decoreeren en dan klaar! Ik zal tegen die tijd een artikel uploaden met mijn eind resultaat.
Ik hoop dat jullie dit “klets” artikel leuk vonden! Ik zie jullie snel weer.
Liefs,
Rhodé

Wat zijn jullie favoriete
woonwinkels?

De bovenste twee zijn mijn kamer nu.

image

image

image

10 thoughts on “My way to a new room!

Geef een reactie

