Mijn vakantie☀️

hallo iedereeen,

ik ben 2 weken naar italië geweest en zit nu in de auto onderweg naar huis. Ik moet nog ongeveer een uur in de auto zitten voor ik thuis ben dus ik dacht laat ik mijn vakantie verhaal maar eens delen. Dusik zat in italië bij een meer wat heel onbekend is en in Ümbrie ligt (onder Toscane). We hadden een appartement gehuurd en tot mijn grote verschrikking kwam ik er een week van te voren achter dat ik geen internet zou hebben. De hele 2 weken lang. Ik dacht ach niet zo heel erg, bij restaurantjes en cafeeetjes heb je vast wel wifi. Maar helaas italianen zijn zo raar dat ze zelfs geen wifi kennen😑. Maar ik heb een geweldige tijd gehad met veel pizza, lekker weer en helaas geen wifi. Als ik dadelijk thuis kom, ga ik eerst in mijn bed liggen en dan een frietje super speciaal eten want omg wat heb ik de kroketten en frikandellen en normale friet met normale mayonaise gemist. Gelukkig hebben we zulke mini-tvtjes in de auto dus heb ik toscaanse bruiloft gekeken. Hele leuke film trouwens!

   
    
   
dat waren wat foto’s van mijn vakantie. Dit zijn niet hele mooie foto’s maar de mooie staan op mijn camera dus al willen jullie die nog zien even zeggen in de reacties dan zal ik kijken of ik ze er nog bij kan doen!
Ik hoop dat jullie ook een fijne vakantie hebben gehad! 

xoxo Lobke

ps. ik beloof de primark shoplog komt er aan ik was het totaal vergeten😅

5 thoughts on “Mijn vakantie☀️

Geef een reactie

