10 Summer tips!☀️🌴

Hey iedereen!

veel van ons hebben al vakantie en anders heb je wel vakantie binnen een paar weken. Mij leek het leuk om jullie wat tips te geven over de zomer. Ik hoop dat jullie het leuk vinden.

  1.  Ruim je kamer op!  Klinkt misschien heel stom maar je maakt je moeder blij en het is altijd veel lekkerder om in een opgeruimde kamer thuis te komen na een dagje  strand.amazing-beautiful-bed-bedroom-Favim.com-1016811
  2. Maak een Summer-BucketList. Ik ben er zelf al mee begonnen en er staan best leuke dingen op. (als je echt niks te doen hebt, print hem dan uit en lijst hem in)bdfd51af7469d65c80ec8431d9cf9032
  3. Spreek met je vrienden af wanneer het kan! Bij mijzelf is dit heel belangrijk want Lisa en Rhodé gaan rond dezelfde tijd en ik ga juist een andere tijd dus de weken die we samen hebben, plannen we helemaal vol.
  4. Kook een 3 gangen menu met je vrienden! Lisa, Rhodé en ik hebben dit gisteren gedaan en het was best lekker en heel makkelijk en ook echt heeel gezellig. FotorCreated
  5. Maak een DIY van Pinterest of Youtube. Dit staat ook nog op mijn Summer Bucketlist. Voor Leuke DIY’s kijk ik altijd op Amerikaanse youtube-channels zoals LaurDIY
  6. Bak! Je kan van alles bedenken. Ik ga nog Macarons maken met mijn zus en regenboog wafels met mijn zusje (al willen jullie recepten zet het even in de reacties)
  7. Dit lijkt op bakken maar maak ijsjes! Je kan  waterijsjes maken maar ook gewoolargen schepijs of koffie-ijsjes! Je kan serieus van alles bedenken
  8. Op de wat minder lekkere weer dagen houd een serie/film-marathon! Je kan van alles kijken, Harry Potter, Once upon a time, Pretty Little Liars, Friends, Disney… Vul zelf maar In!
  9. Geen zwembad? Maak je eigen Slidingbaan! Gebruik een zeil, zet dat met wat pinnen vast en gooi er zeep en water op!
  10. Houd een instagram-waardige photo-shoot met je vrienden of zus(je). Hiervoor zijn zoveel mogelijkheden: Het kan op het strand of in het bos en je hoeft niet per se een professionele camera te hebben. Het kan ook gewoon met je telefoon!

Nog wat kleine ideetjes:

  • waterballonnengevecht
  • zoek een baantje
  • ga naar een pretpark
  • Ga naar zee of een rivier of een meer ofzo
  • slaap uit
  • maak een video-clip met je vrienden
  • Houd een feest
  • Maak lekkere drankjes
  • Lees de bibliotheek uit
  • probeer een nieuwe haarsyle uit
  • ga logeren
  • ga sporten

Ik hoop dat ik jullie een beetje heb geholpen en allemaal een fijne Zomer!

XXX Lobke

4 thoughts on “10 Summer tips!☀️🌴

Geef een reactie

