Everyday make-up routine♥

Jahoed

Hoi allemaal!

Ik had vandaag een dagje vrij, dus ik dacht laat ik een make-up routine maken voor de blog! Want ik heb er dan lekker tijd voor! Ik hoop dat jullie het leuk vinden en veel leesplezier!

reiniging

Voordat ik mijn make-up op wil gaan doen gebruik ik altijd eerst een beetje reinigingswater of reinigingsdoekjes. Dit keer ging ik voor de micellair reinigingswater van de kruitvat. en hiermee reinig ik mijn gezicht.

dekkingDan is het tijd voor wat dekking op dit blote billen gezicht! Ik gebruik de Stay all day foundation en concealer van essence. En verspreid de foundation gewoon met mijn handen en vingers.

poeder

Dan is het tijd om het af te poederen! Ik gebruik de poeder van de HEMA. 

wenkbrauw

Eyebrows on point. Ik gebruik een wenkbrauwpoeder die ik in Duitsland heb gekocht het merk is basic concept en ik vul mijn  wenkbrauwen in met een HEMA kwast.

ted

Tijd voor BLUSH! Even lekker wat kleur op mijn gezicht! Sorry guys erg veel duitse merken. Ik gebruik hier Mono rouge van R de L YOUNG kleur 03 Pink grapefruit.

FotorCreated

Tijd voor de ogen! Ik ben daar meestal snel klaar mee want ik doe niet veel meer dan mascara en oogpotlood. De mascara ik gebruik ik van rimmel london rockin cuves en het oogpotlood is van essence.

FotorCreated1

En als laatste breng ik nog een super schattige lipgloss/balsem aan! Hij zit in een super cute cupcake! En smaakt naar vanille!

En dit is mijn make-up routine. Niets bijzonders al zeg ik het zelf. Maar ik vond het toch er leuk om aan jullie te laten zien!

liefs lisa

9 thoughts on “Everyday make-up routine♥

Geef een reactie

