Mijn favorieten van mei!💕

Hallo allemaal!

Wat is het al lang geleden.. Sorry daarvoor! Maar ik heb vandaag een best leuk artikel al zeg ik het zelf! Namelijk ik ga mijn favorieten van mei laten zien. Allemaal dingen die ik in deze maand heb gekocht.

Veel leespezier!


Allereerst denk ik waar ik het meest blij mee ben is mijn pennyboard! Ik was erg aan het twijfelen of ik een pennyboard zou kopen. Maar ik heb er geen moment spijt van gehad! Ik ben een beetje op marktplaats gaan snuffelen en vond een verkoper die ze inkocht en weer verkocht. Dus hij was nog helemaal nieuw! En ik heb er €15 euro voor betaald.


Witte gympen! Ik wilde eigenlijk al super lang witte gympen maar ik kon maar geen mooie vinden. Maar eindelijk ik heb ze gevonden hoor! En ik ben er super blij mee!  Ik heb deze gekocht in een winkeltje in den bosch “diva shoes” niet een heel bekend keten maar wel hele leuk schoenen.

In de meivakantie ben ik naar eindhoven geweest en daar hebben ze een pull en bear! En ik was echt verliefd op dit shirtje hij is zoooo leuk! Hij heeft echt een zacht stofje. En er staat op “mermaids are real”  zoo blij mee! Ik heb hier iets van €12.95 voor betaald.


Nog een nieuwe aanwist! Alle boeken van de hungergames. Ik was al groot fan van de films. En toen ik zag dat ik alle drie de boeken voor een klein prijsje kon overnemen. Kon ik geen nee zeggen! Ik heb deel 1 uit  en ben nu bezig in deel 2!


En mijn laatste favoriet alweer in mijn nieuwe zonnebril! Ik ben echt super blij hiermee ik zocht al lang zo’n soort zonnebril! Ik heb deze gekocht bij lucardi juwelier voor maar €4,- .

Dit was het dan alweer ik hoop dat jullie het leuk vonden en tot snel!

Liefs, Lisa

2 thoughts on “Mijn favorieten van mei!💕

Geef een reactie

