Horloge webshop all the musthaves

horloge all the musthaves artikel header

Ik bestelde laatst een dit hele leuk horloge van all the must haves.  All the musthaves is een leuke webshop met betaalbare en super leuke accessoires !. Ongeveer een dag na bestelling lag er een pakketje op de deur mat, het horloge!                                  Ik wil jullie vandaag een outfit laten zien met deze accessoire .

klik !HIER! voor de webshop!

all the musthaves

De outfit:

horloge all the musthaves 014ik draag bij dit horloge een fluffy vest, omdat het erg koud is.   Ook draag ik hierbij een eifeltoren shirt, omdat ik het heel leuk vond machten. Ik draag ook dit zelf gemaakte armbandje van goud draad een een steen.

horloge all the musthaves 019

Verder draag ik er ook nog deze spijker broek en riem bij.

Ik ben ontzetten blij met dit horloge! Neem zeker even een kijkje op de webshop!

x

Rhodé

5 thoughts on “Horloge webshop all the musthaves

Geef een reactie

