Ik Houd van Netflix!

Ik ben helemaal niet getrouwd met netflix hoor… Oke een heeel klein beetje dan! Owkee ik geef het toe is ben getrouwd met netflix. Netflix is echt de beste uitvinding die er bestaat. Nu doe ik wel een beetje overdreven 😉 Maar het is wel een goede uitvinding.
Ik hou er echt van met een kopje thee onder een dekentje te netflixen!

fotor

Voor degenen die niet weten wat netflix is zal ik het even uitleggen. Netflix is een  Amerikaans bedrijf dat oorspronkelijk in Noord- en Zuid-Amerika, maar ook in onder meer Nederland en België, een maandabonnement aanbiedt voorstreaming video on demand via internet, met de mogelijkheid van pauzeren en vooruit- en terugspoelen. Het aanbod bestaat uit films en tv-series, zonder reclameblokken. dankje wikipedia!

tumblr_inline_mysxz1BaZ71rxh1p7

Pretty Little Liars

Allereerst de serie Pretty Little Liars dit was de allereerste serie die ik ooit in heel mijn leven heb gezien. And i’m lovin it. Het is de perfecte tiener serie! Zo perfect dat ik bijna 4 afleveringen per dag keek en ik nu alle aflevering heb gezien. Ik kan wel janken. 250px-PLL_Season_3Aria, Emily, Hanna, Spencer en Alison zijn onafscheidelijk totdat alison verdwijnt. De groep valt uit elkaar. Een jaar later krijgen de creepy Sms’jes van ”A” die de geheimen van  hun weet . En ”A” weet hun leven te verpesten. De serie is erg meisjesachtig soms hele spannende stukjes!

                             Life unexpected

Aan deze serie ben ik net begonnen. Ik moest een vervanger vinden voor Pretty Little Liars. Maar tot nu toe vind ik de serie erg leuk!

Life unexpected gaat over lux een 16 jarig meisje die altijd al in pleeg gezinnen heeft gewoond. Ze gaat opzoek naar haar biologische ouders om toestemming te krijgen om op eigen benen te staan. In plaats daarvan krijgt ze een gedeeld voogdij.
image

Verder heb ik nog geen serie’s die ik volg want ik kan maar 1 serie per keer kijken anders haal ik alles door elkaar! Ik heb alweer wat serie’s op de planning staan                                –gossip girl                                                                                                                              –new girl                                                                                                                                   Hebben jullie nog aan aanraders voor een nieuwe serie? Zet maar beneden in de reactie’s                                                                                                                            

Maar ik heb nog een leuke film!

Confessions of a shopaholic!
Deze film is zooo leuk! En humoristisch echt ik houd van deze film ik heb hem al een stuk of 4 keer gezien maar hij blijft super leuk!
image

Rebecca bloomwood komt om van de schulden! Want ze is winkel verslaafd. Ze gaat werken bij een geld tijdschrift en geeft mensen advies over geld!

Dit was het alweer voor vandaag!

“Welke series kijken jullie graag?”

written by lisa

7 thoughts on “Ik Houd van Netflix!

  1. Aaaaaahggh pretty little liars ♥♥♥ ik kijk het ook.. ik wacht op nieuwe aflevering op netflix! Netflix is handig he! 🙂 ohhh thanks voor de tip… dan ga ik de serie ook kijken! Klinkt leuk!!! 😀

    Gossip girl is leuk… the vampire diaries? 🙂 of serie modern family
    … ook leuk!

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

